راهنماي چيدمان و دكوراسيون منزل راهنماي چيدمان و دكوراسيون منزل .

راهنماي چيدمان و دكوراسيون منزل

آينه كنسول استيل طراحي منحصر به فرد براي دكوراسيون خانه شما

آينه كنسول، يكي از اجزاي مهم دكوراسيون داخلي خانه، آپارتمان يا دفتر كار است. اين نوع آينه، به دليل طراحي زيبا و مناسب براي محيط‌هاي كوچك و بزرگ، بسيار محبوب است.

انواع آينه كنسول

آينه كنسول استيل

انوع‌هاي مختلفي از آينه كنسول وجود دارد كه بسته به سليقه و نياز هر فرد مي‌توان از آن‌ها استفاده كرد. آينه‌هاي كنسول معمولاً با قاب چوبي، فلزي يا سراميكي عرضه مي‌شوند. همچنين، آينه‌هايي با قاب‌هاي ظريف و سبك و آينه‌هايي با قاب‌هاي گرد و كج نيز وجود دارد.

يكي از نوع‌هاي پرطرفدار آينه كنسول، آينه كنسول استيل است. آينه كنسول استيل با قاب فلزي، معمولاً از جنس استيل ساخته شده است و داراي ظاهري بسيار زيبا و مدرن است. آينه كنسول استيل معمولاً به دليل دوام، قابليت شستشو و مقاومت در برابر خط و خش، براي محيط‌هايي كه استفاده روزانه دارند، به‌خصوص در مناطقي با آب و هواي مرطوب، پيشنهاد مي‌شود. همچنين، آينه كنسول استيل به‌خصوص در دكوراسيون‌هاي مدرن و صنعتي بسيار شيك و زيبا خواهد بود.

در نهايت، با توجه به نوع آينه كنسولي كه انتخاب مي‌كنيد، مي‌توانيد يك دكوراسيون داخلي زيبا و منحصر به فرد براي خانه يا محل كار خود ايجاد كنيد.

پرطرفدارترين نوع آينه كنسول استيل

كنسول استيل

امروزه كنسول استيل يكي از سازه هاي پرطرفدار در بين مصرف كنندگان، محسوب مي شود. اين سازه‌ي بسيار زيبا از پروفيل هاي استنلس استيل توليد مي شود و داراي طرح هاي مختلفي مي باشد. به عبارت ديگر، مي توان آن را بنا بر سليقه مشتري طراحي و توليد كرد. استفاده از كنسول، خصوصا از جنس استيل، به خانه جذابيت و درخشندگي خاصي مي دهد؛ چرا كه استيل موجب انعكاس نور در محيط خانه مي شود. همانطور كه ميدانيد در خريد وسايل خانه و محيط كار، كيفيت محصول و مدرن بودن آن براي افراد؛ خصوصا زوج هاي جوان در اولويت قرار دارد. به همين دليل كنسول استيل طي سال هاي اخير طرفداران زيادي بدست آورده است. براي ساخت يك دكور شيك و مدرن مي توان از مصنوعات استيل استفاده كرد.

انواع كنسول استيل

ميز كنسول استيل


انواع ميز كنسول در رنگ هاي: رزگلد، نقره اي و طلايي در ابعاد مختلف بنا بر سليقه مشتري موجود مي باشند. اين وسيله مي تواند فقط جنبه دكوراتيو و تزييني داشته باشد و يا داراي چندين قسمت و كشو بوده تا براي قرار دادن ظروف ديگر، مورد استفاده قرار بگيرد.

چرا دكوراتيو استيل پرطرفدار شده است:
از مهم ترين مواد در صنعت ساختمان سازي و مهندسي، استيل است. در زندگي ما از انواع مصنوعات استيل من جمله: ميز استيل ، كنسول استيل كه در دكوراسيون كاربرد دارد؛ استفاده مي شود. استنلس استيل يك فولاد با مقاومت بالا و ضد زنگ است.

مزاياي خريد كنسول استيل

كنسول استيل
مزيت هاي استيل بسيار زياد است؛ همين موضوع باعث شده افراد در مصنوعات و دكور خانه هايشان از آن استفاده كنند. براي ساخت كنسول استيل از آلياژ استيل ۲۰۱، ۳۰۴، ۳۱۶ استفاده مي شود. جالب است بدانيد هر سه آلياژ، ظاهر يكساني با هم دارند و فقط در مشخصات فني متفاوت هستند. براي مثال: كنسولي كه با آلياژ ۳۰۴ ساخته شده است براي مناطقي كه رطوبت بالايي دارند؛ استفاده مي شود و آلياژي از نوع ۲۰۱، مخصوص مكان هايي با رطوبت پايين است. پس حتما هنگام خريد كنسول استيل به درجه حرارت و ميزان رطوبت محلي كه قرار است از كنسول استفاده نماييد؛ دقت كنيد.

كنسول استيل تزئيني


اين آلياژ، ضد زنگ است و مقاومت بالايي در برابر رطوبت و فشار دارد. از ديگر مزاياي مصنوعات استيل مي توان به: عمر مفيد و طولاني بدون هيچ گونه خوردگي و عدم جذب عوامل مضر، تميزي آسان، مقاومت بالا در برابر فشار، انعطاف پذيري بي نظير و خاصيت چقرمگي اشاره كرد. با اين تفاسير ، براي خريد اين نوع كنسول مي توانيد از مجموعه معتبر و بي نظير استيلان كمك بخواهيد تا با كيفيت ترين سازه ها را در منزل يا محل كار خود داشته باشيد.

مزاياي استفاده از كنسول استيل:


همانطور كه ذكر شد، مصنوعات استيل از جمله: كنسول استيل داراي مزاياي فراواني هستند. همين موضوع باعث جلب اعتماد مشتريان و فروش بيشتر اين نوع سازه شده است. اما توجه به يك سري نكات هنگام خريداري و استفاده از سازه استيل مهم مي باشد. توجه به تناسب رنگ كنسول با رنگ خانه يا محل كار نكته مهمي است و در جلب نظر مشتري و زيبايي مكان بسيار تاثير گذار مي باشد.

كنسول استيل جايگزين آينه شمعدان


اين روزها آينه شمعدان جاي خود را به كنسول استيل داده است. زيرا كنسول جذابيت و كارايي بيشتري دارد. براي مثال: مي توان از كنسول استيل، براي جايگاه وسايل دكوري و تزييني، ظرف هاي شيك با كاربرد كمتر، وسايل آرايشي و عطرها استفاده كرد. به اين ترتيب، اين سازه مي تواند علاوه بر جذابيت بخشيدن به محيط، استفاده هاي گوناگوني نيز داشته باشد. يعني مي توان اين نوع كنسول را جايگزيني براي بوفه هاي بزرگ چوبي و ويترين هاي قديمي دانست.

كنسول استيل كشو دار

ساخت مصنوعات استيل، خصوصا كنسول در ابعاد كوچك باعث شده فضاي كمتري اشغال شود. سازه هاي استيل امروزي نه تنها مدرن تر و شيك تر هستند؛ بلكه در طرح و رنگ هاي گوناگون مي توان از آن ها استفاده كرد؛ طوري كه دچار هيچ گونه آسيب مانند: رنگ پريدگي و خوردگي نمي شوند. شما مي توانيد طبق سليقه خود از چوب، سنگ و شيشه براي روي كنسول خود استفاده كنيد. فقط كافي است درخواست خود را به مجموعه استيلان بدهيد و محصول خود را دريافت كنيد.

انواع كاربرد كنسول استيل :

خوشبختانه از كنسول  مي توان در فضاهاي متفاوتي استفاده كرد؛ بدين معني كه فقط مختص يك مكان نيست. در گذشته از ميزهاي كنسول براي نگهداري مدارك و لوازم با ارزش استفاده مي شد، به عبارتي مي توان گفت: اين ميز حكم گاو صندوق را براي هر خانه داشت؛ اما امروزه كاربردهاي متفاوتي بنا بر سليقه مشتري دارد. براي مثال:

 كنسول استيل در راهروها و هتل ها

 


در راهرو خانه ها و هتل ها به عنوان يك دكوري شيك بدون هيچ كشويي همراه با آينه استفاده مي شود.

 كنسول استيل در پذيرايي خانه ها
جهت نگهداري و قرار دادن ظروف شيك پذيرايي، وسايل تزييني، قاب عكس، آينه و شمعدان و ظروف قديمي و با ارزش استفاده مي شود.

كنسول استيل اتاق خواب
كنسول استيل به دليل دارا بودن طراحي خاص و منحصر به فرد؛ در اتاق خواب نيز كاربرد دارد. كنسول همراه با آينه يك تركيب فوق العاده زيبا براي اتاق خواب شما محسوب مي شود زيرا وسايل آرايشي و بهداشتي را مي توانيد روي آن قرار دهيد.

 

گروه صنعتي استيلان توليدكننده انواع كنسول استيل در ايران


برچسب: آينه كنسول، ميز كنسول، ميز كنسول استيل، آينه كنسول استيل، ميز استيل، ميزاستيل،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ساعت: ۰۴:۲۰:۰۳ توسط:ادمين موضوع: آينه و كنسول نظرات (0)